tiistai 18. heinäkuuta 2017

Tervetuloa blogiini!

Heippa!


Mukavaa, että eksyit blogini sivuille! Olen aika alkutekijöissä blogin kanssa, mutta tästä lähdetään kehittämään niin ulkoasua kuin sisältöäkin! Ensiksi haluan kuitenkin avata, kuka olen sekä mistä ja miksi blogiani kirjoitan.



Olen 20-vuotias nuori naisenalku Oulusta, mutta syntyperältäni olen kuitenkin savolaenen. Muutin Ouluun kauppatieteiden opintojen perässä vuonna 2015 ja täällä tulee pyörittyä vielä useampi vuosi. :-)



Minua kiinnostavat hyvinvointi ja terveellinen elämä, joista tulen kirjoittamaan paljon omasta näkövinkkelistäni. Näitä aiheita käsitteleviä blogeja on nykyään pilvin pimein, mutta kirjoitan omaksi ilokseni ja on mukavaa, jos tekstini herättävät myös sinussa kiinnostusta ja ajatuksia! 





Blogini tulee varmasti hakemaan aluksi suuntaansa, mutta reseptien kehitteleminen ja ruoka ovat aiheita, jotka kiinnostavat minua erityisesti. Tähän väliin voisin vielä mainita, että kärsin  ärtyvän suolen oireyhtymästä (lyhyemmin ibs, mikä sanahirviö tuo suomennos... :'D), joten pyrin julkaisemaan ruokaohjeita, jotka sopivat herkkävatsaisille ja tekevät hyvää niin kropalle kuin mielellekin!



Liikunta on tärkeä osa arkipäivääni, joten luonnollisesti arkipäivästäni kirjoittaessa tekstit käsittelevät myös esimerkiksi kuntosalitreenejä ja lenkkeilyä. Työn alla itselläni on tällä hetkellä myös rennompi ote elämään, mikä näkyy blogissani varmasti myös syvällisempinä, mielen hyvinvointia käsittelevinä ajatuksina.



Tervetuloa siis lueskelemaan ja jakamaan ajatuksia kanssani! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti